Моноблочна сігналізація, з високопотужною сиреною, що, завдякі своєму мініатюрному розміру може бути вікорістана як в якості автосігналізації, так і в якості мотосігналізації. Має вихід блокування, вбудованій датчік удару та датчік спожіваємого струму. Також є негатівній вхід кінцевого вимикача.
Мотосігналізація з потужною п'єзосіреною та функціями дістанційного пуску за зупинки двигуна. Два елегантні пульти керування. Функція Anti-Hi-Jack для підвищення рівня захісту. 4-ступінчаста чутливість вбудованого датчика удару, що регулюється з пульта.
RFID iмобiлайзер з двома активними мітками, що працюють у діапазоні 2,4 ГГц. 128 незалежніх активних каналів підвищуюють рівень захісту. Вісім ступенів регулювання чутлівості розпізнавання мітки. Вбудоване НЗ релє блокування. Аварійне вимкнення.
5 кнопковий РК пульт-пейджер з дистанцією пейджинга до 1000 м. Інноваційний "безантенний" дизайн пульта.Три додаткових канала з програмованими функцiями. Функція Anti-Hi-Jack. Вбудоване релє вiдкриття багажника, Турботаймер із підтримкою запалювання.
Система безключового доступу з двома пультамі дистанційного керування на три кнопки. Один пульт з викідним ключем. Вбудоване релє відкриття багажника. Функція КОМФОРТ. На відміну від іншіх, має вихід на сирену та вбудоване релє відкриття багажника. Системний світлодіод.
Інноваційна однотонова п'єзосирена с унікальним звучанням. Звуковий тиск 128 дБ/м. Вихiдна потужнiсть 25 Ватт. Напруга живлення 12В постiйного струму. Захищена вiд бризок та бруду. Плаский дизайн. Габарiтнi розмiри 80(Д)x54(Ш)x18(В) мм. Може бути вікористана як додаткова внутрішня сирена.
Двонаправлена сигналізація з повним діалоговим кодуванням та індивідуальними ключами шифрування. Модель BS55 ST з функцією дистанційного запуску двигуна. 128 каналів керування. Радіус дії команд керування - 800 м, а команд зворотнього зв'язку - 2000 м максимум.
Односпрямована сігналізація з динамічним кодуванням та стандартним набором охоронних та сервісних функцій та сиреною у комплекті. Функція Anti-Hi-Jack та програмована автопостановка. Вихід на релє керування соленоїдом багажника. Блокування двигуна.
Односпрямована сігналізація з робочою частотою 868 МГц та стандартним набором охоронних та сервісних функцій. Дворiвненвий датчик удару в комплекті. Блокування двигуна.
Проста однонаправлена сигналізація зі стандартним нобором охоронних та сервісних функцій. Елегантні пульті керування з ергономічним дізайном. Дистанцiя керування: до 30 м. Вбудовані релє ліхтарів. Вбудовані релє ЦЗ. Вихід на блокування двигуна.
Односпрямована сігналізація зi стандартним набором охоронних та сервісних функцій та сиреною у комплекті. Функція Anti-Hi-Jack. Вихід на модуль центрального замка. Три додаткових канали. Вибір шок сенсор або ультрасонік. Розпізнавання власника. Блокування двигуна.
Двоспрямована сігналізація зi стандартним набором охоронних та сервісних функцій. Дистанція прийому двонаправленого пульта: до 1000 м. Силовий вихід на відмикання багажника. Двокрокове відмикання дверей. Турботаймер. Блокування двигуна.
Камери заднього огляду для будь якаого авто як вризнi так и з крiпленням типу "метелик". Мають як скляний так і пластsкові об'эктиви. Кількість пікселів 670Н х 490V.
Роздільна здатність 420 ТВ ліній.
TV система NTSC.
Кут огляду 120°.
Проста двоспрямована сигнализация з п'ятьма додатковими каналами з фіксованою логікою роботи. Має стандартний набір охоронних та сервісних функцій. Великі піктограмі пульта керування. Турботаймер з підтрімкою запалювання. Сирена у комплекті.
Проста двоспрямована сигнализация з п'ятьма додатковими каналами з фіксованою логікою роботи. Hopping кодування. Має стандартний набір охоронних та сервісних функцій. Турботаймер з підтрімкою запалювання.
Модуль призначений для тимчасового відключення більшості типів штатних транспондерних иммобилайзеров сучасних автомобілів (RFID-систем) для забезпечення роботи систем автоматичного і дистанційного запуску двигуна.
Кодовий сигнал від вбудованого в ключ мікрочіпа буде за допомогою модуля DI-02 передаватися на антену штатної протиугінної системи.
Вдосконалений пульт-пейджер став елегантніше. Вперше ми вивели на ринок безантенний дизайн пульта. Нові функції і додаткові канали зробили цю модель вельми популярною.
Проста і дуже функціональна сигнализаци з двостороннім зв'язком. З'явилася можливість відмовитися від окремої кнопки аварійного зняття і використовувати кнопку на блоці приймально-передавача. Кнопка стала багатофункціональною.
Унікальність даної моделі полягала в тому, що пульт-пейджер не мав екрану. Всі режими системи і її стан відображалися кольоровими світлодіодами і звуковими і вібро сигналами. Свого часу була дуже популярною моделлю.
У даній моделі ми вперше вирішили використовувати пульт і як мітку. Дистанція розпізнавання була до 10 метрів. Крім прямого призначення, пульт можна було тспользовать для безконтактного відмикання або замикання автомобіля і як противоугонную мітку в процесі водіння.
Дуже вдалий датчик удару і нахилу був використаний в цій моделі. Налаштування датчика з пульта управління. Високопотужна п'єзосирена має звуковий тиск 125 дБ / м. А вбудоване блокування і режим Anti-Hi-Jack - підвищують захищеність мотоцикла і власника.
Ринок вимагає не дорогих і функціональних односторонніх сигналізацій. Нам вдалося створити кілька моделей з урахуванням постійно зростаючого попиту.
Ринок вимагає не дорогих і функціональних односторонніх сигналізацій. Нам вдалося створити кілька моделей з урахуванням постійно зростаючого попиту.
Ринок вимагає не дорогих і функціональних односторонніх сигналізацій. Нам вдалося створити кілька моделей з урахуванням постійно зростаючого попиту.
Продовживши концепцію мініатюризації, ми розробили модель з кварцовою стбілізаціей частоти пульта і новий елегантний дизайн. У цій моделі була розширена функціональність за рахунок додавання програмованих каналів і інноваційного еквалайзера для зняття з охорони. Ми його назвали R-code.
Продовжуючи серію Еволютіон, ми вирішили збільшити дальність дії пультів. У цій моделі нам вдалося досягти дистанції 70 метрів. При цьому зберігши ергономічність і елегантність пульта.
Підвищення функціональності і захисних функцій вимагало збільшення органів управління. і нам довелося додати четверту кнопку в наші пульти. Раніше ми намагалися зберегтися функціонал і зручність користування, використовуючи тільки трьохкнопковi пульти. Тепер цього стало недостатньо.
Перша наша двостороння сигналізація! Відразу ж два пульта-пейджера в комплекті. FSK модуляція - новинка на той час. Вбудоване релє блокування двигуна. Узгоджена антена дозволяла отримати дальність пейджінга до 2000 м.
Реєстрація нашої власної торгової марки. Тепер ми вийшлі на ринок зі своєю власною продукцією та своїмі іноваціями.
Наша перша розробка. Tiger Evolution. Досить вдала модель, що протрималась на ринку досить довго. Єдіній недолік - постановка на охорону та зняття з охорони виконувались однією ж тією кнопкою. Також кодування буле не динамічне. Але - це ж вперше...
Удосконала модель Tiger Evolution Plus. Тут вже динамічне кодування KeeLoq та постановка та зняття різнімі кнопкамі.
Удосконала модель Tiger Simple. Нова елементна база дозволила значно зменшити габарити базового блока та зберегти увесь функціонал попередніх моделей.
Діапазон нашої продукції, що оновлюється, керуючись вімогами клієнтів та вімогами ринку, досить широкий і включає в себе атомобiльнi охороннi системи, системи допомоги при паркуванні, автомобiльнi камери заднього огляду, автомобільні аксесуари, тощо. Наші інженери постійно працюють над створенням нових виробів з урахуванням запитів споживачів, щоб бути завжди на крок попереду конкурентів. Нові проекти реалізовуються практично щомісяця. Конкурентні ціни та якість продукції дозволяють нам постійно розширювати коло наших партнерів. Ми завжди готові задовольнити запити наших клієнтів, серед яких сподіваємося побачити і вас.